NİTELİKLİ KAHVE İLE İLGİLİ HERŞEY COFFEEWORKS'DE

iade-ve-degisim

TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOÅžULLARI

GENEL:
1.    Kullanmakta olduÄŸunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariÅŸ verdiÄŸiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleÅŸmesini kabul etmiÅŸ sayılırsınız.
2.    Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli SözleÅŸmeler YönetmeliÄŸi (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diÄŸer yasalara tabidir. 
3.    Ãœrün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.
4.    Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aÅŸmamak kaydı ile alıcının gösterdiÄŸi adresteki kiÅŸi ve/veya kuruluÅŸa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleÅŸmeyi sona erdirebilir. 
5.    Satın alınan ürün, eksiksiz ve sipariÅŸte belirtilen niteliklere uygun teslim edilmek zorundadır. Fatura garanti belgesi yerine geçer, kullanım kılavuzu ürünle birlikte kutusunda olabileceÄŸi gibi on-line olarak da temin edilebilir.
6.    Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaÅŸması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiÄŸinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır. 

SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE: 
7.    Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER:
8.    Ãœrün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kiÅŸiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluÅŸu tarafından Satıcı'ya ödenmez ise, Alıcı, sözleÅŸme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak ÅŸekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır. 

ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE: 
9.    Satıcı’nın öngöremeyeceÄŸi mücbir sebepler oluÅŸursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, sipariÅŸin iptalini, ürünün benzeri ile deÄŸiÅŸtirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı sipariÅŸi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır. 

ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ: 
10. Alıcı, sözleÅŸme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo ÅŸirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve saÄŸlam olduÄŸu kabul edilecektir. ALICI , Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.

CAYMA HAKKI:
11. ALICI; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiÄŸi adresteki kiÅŸi/kuruluÅŸa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya aÅŸağıdaki iletiÅŸim bilgileri üzerinden bildirmek ÅŸartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleÅŸmeden cayma hakkını kullanabilir.

12. SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:
ŞİRKET 
ADI/UNVANI: ÖRSAN TELGEREN COFFEEWORKS
ADRES: 
Mavişehir 2.Etap Flamingo-9 No:8 D:4 Mavişehir / Karşıyaka / İzmir
EPOSTA: latte@coffeeworks.com.tr
TEL: 0 850 833 9 019


CAYMA HAKKININ SÜRESİ:
13. Alıcı, satın aldığı eÄŸer bir hizmet ise, bu 14 günlük süre sözleÅŸmenin imzalandığı tarihten itibaren baÅŸlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına baÅŸlanan hizmet sözleÅŸmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. 
14. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir.
15. Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI' ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün iÅŸbu sözleÅŸmede düzenlenen "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması ÅŸarttır. 

CAYMA HAKKININ KULLANIMI: 
16. 3. kiÅŸiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiÅŸ olduÄŸu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariÅŸ iadeleri İADE FATURASI kesilmediÄŸi takdirde tamamlanamayacaktır.)
17. Ä°ade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

İADE KOŞULLARI:
18. SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaÅŸmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.
19. ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın deÄŸerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen deÄŸiÅŸiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu deÄŸildir. 
20. Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER: 
21. ALICI’nın isteÄŸi veya açıkça kiÅŸisel ihtiyaçları doÄŸrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi saÄŸlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra baÅŸka ürünlerle karışan ve doÄŸası gereÄŸi ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler ve tüm ürünlerin ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereÄŸi mümkün deÄŸildir.
22. Sitemizde satılan tüm ürünlerin iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiÅŸ, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir. 

TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
23. ALICI, ödeme iÅŸlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleÅŸmesi çerçevesinde faiz ödeyeceÄŸini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara baÅŸvurabilir; doÄŸacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koÅŸulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın uÄŸradığı zarar ve ziyanını ödeyeceÄŸini kabul eder. 

ÖDEME VE TESLİMAT
24. Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak, Garanti hesabımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz.
25. Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde sipariÅŸiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim iÅŸlemi gerçekleÅŸecektir.